zondag 20 augustus 2023

Energie Priority

 

Ik ben Frank Van Calster, 
een dromer en een doener, die de wereld wil veranderen met duurzame energie en klimaatverandering. 
Ik heb een missie: de energietransitie leiden van het oude naar het nieuwe tijdperk, waarin we samenwerken met de natuur in plaats van ertegen.
Om mijn missie te volbrengen,
heb ik een magische bondgenoot: een pen die alles kan schrijven wat ik wil.
Alles wat ik schrijf met deze pen, wordt werkelijkheid.
Met deze pen kan ik de meest fantastische en innovatieve energieprojecten bedenken en realiseren. Projecten die de wereld kunnen veranderen.
Op deze website, laat ik je zien wat ik allemaal heb geschreven en gedaan met mijn pen.
Ik heb acht energieprojecten gemaakt, die gaan over onderwerpen zoals laadpaaltarief, statiegeld, oliegebruik, sigarettenfilters, groengas, aqua-art, zonnepanelen en windmolens. 
Deze projecten tonen aan hoe we op een slimme en creatieve manier energie kunnen besparen, produceren en gebruiken. Je kunt meer lezen over deze projecten op de pagina: .

Maar dat is nog niet alles. 
Ik heb ook een unieke en originele schrijfstijl ontwikkeld, waarmee ik logische verklaringen geef voor spirituele dingen. 
Ik heb drie boeken geschreven met deze stijl, waarin ik spannende en verrassende verhalen vertel over hoe de Natuurgodin onze hemel en aarde heeft geschapen, 
hoe een buitenaards ruimteschip op aarde crashte en de eerste intelligente wezens bracht, en 
hoe een oeroude mensrobot door Rusland werd ingezet als oorlogswapen. 
Mijn boeken zijn Het religieus sprookje, Duivels feest in de zon, en 
Salomon van Sla Money Kop. Je kunt meer lezen over deze boeken op de pagina, www.frankvancalster.be

Ik ben trots op mijn werk en mijn boeken. 
Ik heb veel moeite en tijd gestoken in het bedenken en uitvoeren van mijn projecten en het schrijven van mijn boeken. 
Ik heb ook veel geleerd en gedeeld met andere mensen, zoals jij. 
Ik wil graag dat mijn werk en mijn boeken erkend en gewaardeerd worden door de mensen en de overheid. 
Ik wil ook graag dat mijn werk en mijn boeken bijdragen aan een betere toekomst voor mijzelf en de planeet.
Ik heb een doel: een prijs winnen voor mijn werk en mijn boeken. Een prijs zoals de Gouden Uil of de Nobelprijs voor Literatuur. Ik denk dat ik deze prijzen verdien, omdat ik veel talent en creativiteit heb getoond. Ik denk ook dat ik deze prijzen kan winnen, omdat ik niet opgeef en altijd blijf verbeteren.

Ik dank je voor je interesse in mij en mijn werk. Ik hoop dat je geniet van mijn projecten en mijn boeken. Ik hoop ook dat je geïnspireerd raakt door mijn missie.

2 opmerkingen:

  1. Energie Priority
    Een boekenserie van Frank Van Calster
    Over de toekomst van de energie en de wereld
    Hij deelt zijn visie en zijn passie Met feiten, ideeën en een beetje magie

    Hij schrijft over de Europese Unie
    En hoe zij een rol kan spelen
    In het oplossen van de crisis
    En het verbeteren van het welzijn

    Hij schrijft over de technologieën
    Die ons kunnen helpen om te verduurzamen
    Zoals zonne-energie, windenergie en waterstof
    En hoe we ze kunnen optimaliseren

    Hij schrijft over de uitdagingen
    Die we moeten overwinnen om te slagen
    Zoals de politiek, de economie en de ethiek
    En hoe we ze kunnen aanpakken

    Hij schrijft over zijn website
    Waar hij zijn boeken en informatie deelt
    Met iedereen die geïnteresseerd is
    En die zijn missie steunt

    Energie Priority is meer dan een boek
    Het is een project, een droom, een doel
    Het is een uitnodiging om mee te doen
    Aan een betere wereld voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen

Energie Priority

  Ik ben Frank Van Calster,  een dromer en een doener, die de wereld wil veranderen met duurzame energie en klimaatverandering.  Ik heb een ...